כשהמוזה באה לבקר

המוזה היא אורחת  אהובה עלי מאוד ולמזלי היא מבקרת אותי בתדירות מאוד גבוהה.


בשבועות האחרונים היא ביקרה ויחד יצרנו כמה יצירות שאני רוצה לשתף אתכם בהם , כי די בקלות כל אחד יכול ליצור אותם וזה גם יכול להוות בילוי בחופש עם ילדים גדולים יותר. יש המון פעילויות יצירה ובכלל עם קטנטנים ועם הבוגרים פחות, כי רובם כבר לא כל כך נוגעים בחומרים ובטח שלא יחד עם ההורים. אז כאמא למתבגרים אני תמיד מחפשת פעילויות שיכולות להתאים לכולנו.

שידרוג אהילים ישנים

אחת הלקוחות שלי סיגלה לעצמה מנהג , לפני שהיא נפרדת ממשהו היא שואלת אם אני רוצה. אז הפעם היא נפרדה משני אהילים שאני שמחתי לקבל.
בעזרת בד שרכשתי, מספריים ודבק חם הם קיבלו מראה חדש ומיוחד.
ניתן לקנות אהילים פשוטים באיקאה, לשדרג כאלה שכבר יש לכם ואם פותחים את העיניים אפשר למצוא מציאות גם בקרנות רחוב.
גיזרו את הבד בגודל הרצוי .
השאירו שוליים שיכנסו לחלק הפנימי.
מירחו דבק חם בחלק הפנימי והדביקו את השוליים. 
פשוט בדיוק כמו שזה נשמע.






עיצוב וצילום - לונה לירם

עיצוב וצילום- לונה לירם


מחברות בדיוק כמו שאני אוהבת

מאז שאני זוכרת את עצמי כתלמידה תחילתה של שנה היתה חגיגה עבורי. מחברות חדשות, טושים , צבעים... ואחד הדברים שהכי אהבתי זה לעטוף את המחברות והספרים. בדור שלי הכתיבו לנו באיזה צבע תהיה עטופה כל מחברת וספר , בהתאם לנושא הנלמד. והיום יש דרור בנושא. מבחר המחברות בשוק היום הוא עצום - חלקות, שורות, משבצות... מקושטות, צבעוניות, פשוטות. באמת שהשמים הם הגבול, אבל לא תמיד אנחנו מוצאים בדיוק מה שאנחנו רוצים ולעיתים כשאנחנו מוצאים המחיר יכול להרקיע שחקים. אז כשאני רוצה מחברות שיתאימו בדיוק לי ובדיוק לצרכים שלי אני רוכשת מחברות פשוטות ו'מפנקת' אותן. אפשר בנייר עטיפה, להדביק מדבקות, חרוזים, תחרות, בדים... השמים הם הגבול כבר אמרתי?
הפעם בחרתי בדרך פשוטה ומלאת אפשרויות .  היום בכל חנות יצירה שמכבדת את עצמה וגם ברחבי הרשת ניתן למצוא טפטים דביקים במגוון סגנונת , צבעים וצורות ולכם נותר רק לבחור ולהדביק.



עיצוב וצילום לונה לירם



צנצנות אהובות 

אין בית שאין בו צנצנות זכוכית - ריבות, ממרחים, חמוצים, רטבים ועוד. ובד"כ אחרי שהתכולה נגמרת לא יודעים מה לעשות איתן. אז הנה דרך לשדרג לכם את הצנצנות וגם פה מגוון האפשרויות הוא עצום. 
בדים, תחרות, מדבקות, חרוזים, סרטים וכמובן ידידי היקר הדבק החם.
זו יופי של פעילות עם ילדים צעירים וגם בוגרים. 
בצנצנות אפשר להשתמש כמיכלים לכלי כתיבה, תבלינים, קיטניות, פרחים ובעצם כל מה שעולה על רוחכם.











צילום ועיצוב - לבנה לירם


צילום ועיצוב - לבנה לירם

יצירה נעימה

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה