מחפשים רעיונות לעיצוב הבית? לוח השראה יכול להיות מענה אופטימלי עבורכם

מהו לוח השראה?

השראה היא חלק מחיינו ומלווה אותנו במהלך היום. אנחנו חושבים על מה נלבש הבוקר. מה נבשל. איפה ואיך נבלה. איך נעצב את הבית ועוד.
את התשובות אנחנו מקבלים ממקורות שונים -  טבע, סרטים, ספרים, מגזינים, אינטרנט, משפחה, חברים, אופנה ועוד.

מקורות ההשראה משתנים מאדם אחד לשני על פי טעמו האישי.


אם אתם מעוניינים ליצור לוח השראה תחשבו על כל הדברים שאתם אוהבים ותנסו לחבר אותם יחד. ניתן לצלם תמונות, תמונות ישנות, תמונות ממגזינים,פיסות בדים וניירות וכל דבר אחר שממחיש את הרצונות והחלומות שלכם. את הכל ניתן להדביק על קרטון ביצוע או להצמיד ללוח שעם או ליצור במדיה בכל תוכנת עיצוב שאתם מכירים.
תמיד ניתן להוסיף ללוח עוד או ליצור לוחות נוספים. תהליך היצירה מהנה בפני עצמו והשימוש בלוח יכול לתת את המענה לגישה נוחה יותר לעיצוב הבית וכל חלל בו.
יצירת לוחות השראה עם ילדים יכולים להיות מהנים במיוחד ולתרום לזמן האיכות עימם.


כשאני יוצרת עם משפחה לוח השראה חשוב לי לשמוע מה הם אוהבים - צבעים, סגנון. מה החלומות שלהם. מה סגנון החיים שלהם. סדר היום .הרגלי החיים  ומה הקונספט והפונקציונליות שהם היו רוצים עבור הבית שלהם ועבור כל חלל בפרט.
השיתוף של כל בני הבית בעיצוב חשוב מאוד ומאפשר לי להתאים עבורם עיצוב אופטימלי.



לוח השראה יכול לשמש היטב גם משפחות שלא בוחרות עיצוב מלא, אלא רק פגישת ייעוץ עיצובי שלאחריה אני מעצבת עבורם לוח השראה שיכול לשמש אותם בהוצאה לפועל של כל הקונספט העיצובי שדיברנו עליו במהלך הפגישה. עם לוח ההשראה הם יכולים לצאת לקניית רהיטים, אקססוריז ועוד והוא שנותן להם את הקו המנחה.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה