איך את עושה את זה???

איך את עוסקת במקצועות שלא קשורים אחד לשני? 

איך? 

הכי טוב שאני יודעת ויכולה.


אז מבחינה שיווקית אולי זה לא הדבר הנכון לעשות. זה לא מיתוג והיום מיתוג זה שם המשחק, אבל אף פעם לא הייתי ממש כלי במשחק הזה. אני עושה מה שאני אוהבת. אני עוסקת בדברים שאליהם אני מתחברת וככה זה מגיע אלי מהלב פנימה. אני נמצאת היכן שאני צריכה להיות. זו הקריאה שלי.


אז יש לי כמה כובעים ומכל אחד מהם אני נהנית ולכל אחד מהם אני מתמסרת.וכמו שאני רואה את הדברים קודם צריך לאהוב ולהנות ממה שעושים ואם אוהבים אז גם מתפרנסים.





כאשה מאוד פעילה , טוב נו אני היפראקטיבית בהגדרה ואני לא יודעת מה הייתי עושה בלי ההיפר הזה. איך הייתי מספיקה לעשות הכל?
אז קיבלתי מתנה, כן מתנה גדולה. אלוהים חנן אותי באנרגיות נפלאות שמוגדרות ע"י החברה כ ADHD ואני אוהבת כל אות , אחח כמה שאני אוהבת כל אות. ה H שהוא ההיפר מביא אותי למקומות מופלאים. אני על טורבו רוב היום. רצה, בחדר כושר, טלפונים עם מטופלות, תלמידות, ילדים  מנקה, מסדרת , מבשלת. ועוד במשך היום אני מטפלת , פותרת, משרטטת, מעצבת, פגישות, קניות עם לקוחות, מכינה מערכי שיעור, מלמדת , מלווה לידות , מכינה ללידה, עוזרת להכין שיעורים, מטפלת בגינה... נשמע הרבה ומעייף , אבל לא אצלי זה חלק מהחיים וזה הכיף בכל האותיות שקיבלתי , כי נוסף על האנרגיה אני בקשב מרחבי. פעם פה ופעם שם.





אז כן אני מעצבת פנים והום סטיילינג 
וגם דולה ומדריכת הכנה ללידה 
ומכשירה דולות ומדריכות הכנה ללידה 
ומטפלת בשיאצו, דיקור וקרניו 
וכמובן אמא ורעיה...

ובין כל העיסוקים שלי אני רואה קשר הקשר הראשוני הוא בזה שאני עושה דברים שאני טובה בהם והכי חשוב שאני נהנית מהם. ולליווי לידות של תינוקות וללווי לידות של חלומות יש הרבה חוטים מקשרים.


המסר שלי - תעשו מה שאתם אוהבים, תגשימו חלומות, כי שהולכים עם הלב העולם איתכם.





אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה